Tuesday, December 18, 2007

Jentera Ampang Siap Siaga


Beberapa hari yang lalu KeADILan Parlimen Ampang telah membuat perjumpaan khas dengan jentera-jentera yang bakal membantu gerak kerja dan aktiviti di sekitar Parlimen Ampang. Perjumpaan tersebut pada awalnya dijangka dihadiri oleh antara 10 hingga 15 orang telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan apabila dihadiri oleh hampir 40 orang peserta dari DUN Lembah Jaya dan Bukit Antarabangsa.

Perjumpaan tersebut merupakan sesi penerangan dan kemaskini mengenai persiapan pilihanraya yang telah diatur dan dijalankan oleh pihak "Team Calon P99". Satu sesi khas penayangan slide show ceramah kelompok juga telah diadakan. Para peserta telah ditunjukkan slide-slide yang akan digunakan dalam representasi semasa ceramah kelompok yang bakal menjelajah seluruh Parlimen Ampang Jaya mulai Januari 2008.Timbalan Pengarah 1 Parlimen, Saudara Nor Hizwan Hj Ahmad yang mengendalikan sesi ini juga telah membuat penerangan serba sedikit tentang tayangan tersebut.
Antara yang hadir dalam perjumpaan tersebut ialah Ketua Bahagian Abdul Halim Mohamed Yusoff, Pengurus Kempen Puan Salmah Ismail, Setiausaha Wanita Pusat Hjh Hasnah Hashim dan juga EXCO Wanita serta AMK Bahagian.

2 comments:

Unknown said...

kuntu wahid minkum...wahashtiini ya ampang

UsRaH SaEEdaH said...

Lannnn!!!!nmpk muka laannn......hidupp lan!!!terus berjuang untuk wanita!!!!jangan plak salah satu daripada ORANG yg MENGANIAYA wanita!!!