Friday, October 19, 2007

Agihan Juadah Ramadhan 1428H



Ramadhan kali ini banyak membawa rahmat dan kejutan bagi penduduk sekitar Parlimen Ampang. Lagu rasmi keADILan "Kami Arus Perjuangan' berkumandang megah hampir setiap petang melalu corong-corong kenderaan rasmi "Team P99", sebuah Isuzu Trooper!
Kesungguhan yang ditunjukkan oleh Puan Hjh Zuraida selaku Penyelia parlimen Ampang dan pasukannya nyata memberi kesan yang mendalam di hati penduduk-penduduk sekitar kawasan Parlimen ini.
Ramadhan ini ia terbukti lagi.Tatkala rejim UMNO/BN ganas mengasak dan mengosongkan kantung rakyat marhaen, keperihatinan dan kepedulian keADILan Bahagian Ampang dan Hjh Zuraida jelas nyata. Beberapa tempat yang kebanyakannya dihuni rakyat berpendapatan sederhana dan rendah dilawati.Makanan ala kadar diedarkan secara percuma tanda kasih kami kepada rakyat.
Sambutan sangat menggalakkan yang diterima menambah yakin bahawa keADILan benar-benar parti yang prihatin dan berusaha membaiki sistem sedia ada.Wadah perjuangan ini dari rakyat untuk rakyat.Ini merupakan tanda awal penerimaan penduduk Ampang kepada keADILan.Mereka seolah sudah bersedia mencipta sejarah!
Antara kawasan yang dilawati dan diagihkan makanan secara percuma termasuklah Taman Dato' Ahmad Razali, Ampang Hilir, Taman Kosas dan Lembah Jaya.HIDUP KEADILAN UNTUK RAKYAT!

2 comments:

Unknown said...

hey!!..i took dat picture...hahahaha..

UsRaH SaEEdaH said...

cehh!!perasaann...well,miss da moment distributing food..perhaps next ramadhan we'll be there...hidup mama!!!!