Thursday, October 18, 2007

Respon Terbaik di Pasar pekan Ampang


Pekan Ampang, 15 September: Ramadhan Al Mubarak tidak menjadi penghalang kepada Puan Hjh Zuraida dan 'team p99' untuk turun berbakti dan menyantuni penduduk-penduduk sekitar Ampang. Seawal pagi lagi Puan Zuraida dan pasukannya dengan dibantu oleh beberapa pegawai dari KeADILan pusat telah turun ke Pasar Pekan Ampang.
Ternyata kehadiran mereka disenangi oleh peniaga dan pengunjung pasar pagi itu.Ada yang ramah bertanya itu dan ini terutamanya tentang senario politik negara.Kebanyakan mereka terdiri dari golongan Tionghwa yang tidak dengan mudah menerima apa sahaja asakan yang disumbat pihak kerajaan melalui media massa. Kebimbangan mereka nyata berasas kerana ekonomi yang dikatakan rancak berkembang hanya merupakan mainan propaganda pemerintah, sedangkan mereka yang berupakan peniaga sangat terasa kesannya.
Turut hadir dalam program tersebut ialah Bendahari Agung keADILan , Encik William Leong dan pasukannya. Respon sangat positif yang diterima membuatkan pagi Ramadhan itu tidak terasa keletihannya.

No comments: